077-80-66-666

©2018 by Nimbus Telecom. 

"

פיתחנו מערכת ללא פשרות, מרכזיה מנוהלת בענן למפעילי תקשורת (מפ"א) המערכת מיועדת לתמוך במיליוני משתמשי קצה בתצורות משתנות ובשליטה מרבית לכל משתמש בנפרד ללא העלויות הכבדות של פיתוח ותחזוקה.

המערכת מבוזרת במספר חוות שרתים בפריסה בינלאומית ומוגנת באמצעות מערך חומת אש והצפנה מהמתקדמות בעולם.

נימבוס איי.פי. (ישראל) בע"מ, מקבוצת BBK, חברת פיתוח טכנולוגיה ישראלית שהוקמה כסטארט-אפ בשנת 2011. כיום מתפקדת כחברת היי-טק המספקת פלטפורמה מקיפה לאלפי משתמשים, יצרנים ומפעילים בארץ ובעולם.

הפתרון הטכנולוגי

לנימבוס טלקום מגוון אפשרויות לתמיכה במפעילי תקשורת פנים ארצית בעלי יכולות טכנולוגיות מיושנות או מתקדמות

 

פתרון class 4 תאפשר גם לשחקני מחשוב או תקשורת שאינם עוסקים בטלפוניה למכור דקות שיחה תחת מפ"א מקומי, (פעיל במדינות זרות).

 

פתרון class 5 ישדרג יכולות כל חברת תקשורת לספק ללקוחותיה ענן טלפוניה מנוהל מהמתקדמים בעולם.

מבנה המערכת תוכנן במטרה לתמוך במליוני משתמשים ברמת מדינה.

 

נימבוס טלקום יודעת לבנות תשתית שתאפשר הקמת חברת תקשורת קווית חדשה, מבוססת רשת, בטווח של ימים בודדים

 

הפתרון של נימבוס חוסך שנות מחקר ופיתוח במערכת דומה ומליוני דולרים.

הצוות הטכני

מערך הפיתוח של נימבוס טלקום מבוזר על פני ישראל ואנגליה, מהנדסי החברה מפתחים יכולות חדשות כל העת ובעלי ידע מצרפי של למעלה מ-70 שנות ניסיון בתחום ה- voip ו100 שנות ניסיון בעולמות התקשורת בכלל, המאפשר לחברה להיות בקדמה הטכנולוגית בכל עת ולהתמודד עם אתגרי הסייבר בזירה הבינלאומית.

אבטחת מידע

פיתחנו מערכת הצפנת שיחות טלפון במודל ענן, שמבוססת על מנגנוני אבטחה חדשים - לרבות הגנה מפני שיחות זדוניות ומנגנון אבטחת המידע העסקי במערכת הטלפוניה, ללא צורך בציוד פיסי או בתוכנה ייעודית.

הצפנה א-סימטרית בפרוטוקולים שונים - מנגנון ההצפנה של שיחות הטלפון מתבצע באמצעות שני פרוטוקולים: SIP ו- TLS בתצורה המשלבת בין הצפנה סימטרית והצפנה א-סימטרית

סיסמא מתחדשת בכל דקה - מנגנון ההגנה מפני שיחות זדוניות נועד למנוע ביצוע שיחות על ידי גורמים חיצוניים.

מערכת ניטור - מנגנון בקרה לשימוש חריג, שלומדת את השימוש וההתנהגות בכל שלוחה על בסיס קבוע, ומתאימה לה פרופיל דינאמי.

אבטחת מידע ומידור מידע ארגוני - מנגנון המיועד לשמירה על המידע העסקי הקיים במערכת, כדוגמת פירוטי שיחות, הקלטות של שיחות, מידע פיננסי ועוד. מנהל המרכזיה יכול ליצור היררכיות פנים ארגוניות, לנהל הרשאות וליצור מידור המידע העסקי

בילינג

פיתחנו מערכת בילינג השזורה במערכת הטלפוניה ומאפשרת שליטה על שכבות המשתמשים החל ממפעיל התקשורת, מפיצים שונים ולקוחות קצה.
 
המערכת מאפשרת חיוב על בסיס חלקי שניה בגמישות גבוהה להוספה או הפרדת שירותים ומוצרים, תמחור משתנה, הגבלת שימוש, PRE-PAID, תוך סנכרון עם מערכות ההגנה והצפנת המידע.
בין יכולות המערכת, מדידת השימוש, חיוב אמצעי התשלום של הלקוח הפקת קבלה וחשבונית ושליחתה ללקוח ללא התערבות אדם.

צור קשר

כתובתנו : זד"ל 5 ראשון לציון ישראל

 טלפון : 077-80-66-666 

פקס : 077-80-66-880